Adembenemende stad - Reisverslag uit La Paz, Bolivia van Jolanda Kesteren - WaarBenJij.nu Adembenemende stad - Reisverslag uit La Paz, Bolivia van Jolanda Kesteren - WaarBenJij.nu

Adembenemende stad

Door: Jolanda en Femke

Blijf op de hoogte en volg Jolanda

07 September 2007 | Bolivia, La Paz

Hallo allemaal,

Vannacht een hobbelige tocht naar La Paz. Tot Oruro (?) geen verharde weg dus lekker door elkaar geschud. Gelukkig geen controles onderweg waar we in Chili zo veel last van hebben gehad.
Al om 6.15 in La Paz aangekomen. Het hotel wat we hadden uitgekozen moest nog voor ons worden opengemaakt. Gelukkig is er een kamer vrij en kunnen we nog een paar uurtjes slapen.
Vanochtend verder lekker door La Paz gedwaald. We doen het de komende twee dagen lekker rustig aan. Koffie, gebak, laundry service, warme douche,...
Zondag gaan we op naar het titicacameer, eerst twee dagen bolivia, daarna een paar dagen de Peruaanse kant.

Groeten aan iedereen. Femke en Jolanda

P.s. Fotos kunnen we nog steeds niet laden. Zitten al enige tijd te wachten op de upload, maar helaas.

P.s. 2 als er mensen iets hebben gehoord over onlusten in Bolivia en ongerust zijn. Er is een strijd om de hoofdstad tussen sucre en La Paz. De onl(r)usten zijn in Sucre, hier merken we er niets van.

P.s.3 Adembenemend is steile straten en 3700 m hoogte. Wennen voor de inca trail.

• 08 September 2007 - 11:17

Hilde:

Mooi dat jullie het nog steeds gezellig hebben en mooi dingen zien. Veel plezier nog!
    Fem: Klaas en ik zijn wezen spinnen donderdag. Was leuk. Volgende week gaan we weer ;-)
    Kus van Klaas en Hilde

• 08 September 2007 - 18:09

Lola En Monique:

spannende avonturen, maar ook veel lol!! Het is erg leuk om jullie verhalen te volgen, nog heel veel plezier!!!!!!

• 08 September 2007 - 18:59

Ineke Webbers:

Geweldig, wat jullie allemaal beleven.
    Hier gaat alles naar wens. Robbert en fam. zijn naar Mallorca vertrokken, Het is daar ook nog mooi weer, dus de kleintjes zullen genieten. De twee ouidste kleinkids zijn alweer naar school.
    Rick voor het eerst naar de Midd. School in Amersfoort. Dus nog wel een eindje fietsen.
    Geen Nieuws meer, groetjes van
    Ineke

• 08 September 2007 - 19:24

Karina:

Echt super om jullie reisverhalen zo te lezen. Volgens mij genieten jullie met volle teugen. Ik sta te popelen voor een avondje foto's kijken!
    Nog heel veel plezier.

• 09 September 2007 - 10:04

Renate:

Leuk dat jullie het zo naar jullie zin hebben, geniet ervan! Ben benieuwd naar de foto's. Met spinnen wordt het weer drukker, langzamerhand komt iedereen weer terug van vakantie

Groetjes,
    Renate

• 09 September 2007 - 11:21

Jos En Astrid:

Leuke verslagen maken jullie en volgens ons genieten jullie met volle teugen.
    Houden zo, al zullen de komende weken wel wat zwaarder worden.
    Wij zijn inmiddels weer thuis en volgen jullie voor zover mogelijk op de voet.
    Groetjes papa en mama