Pelikanen en zeeleeuwen - Reisverslag uit Arica, Chili van Jolanda Kesteren - WaarBenJij.nu Pelikanen en zeeleeuwen - Reisverslag uit Arica, Chili van Jolanda Kesteren - WaarBenJij.nu

Pelikanen en zeeleeuwen

Door: Jolanda en Femke

Blijf op de hoogte en volg Jolanda

02 September 2007 | Chili, Arica

Hallo allemaal,

Ik hoor het jullie denken, al weer een berichtje? Kunnen ze niet zonder ons?
Nou dat zit zo, we hadden vannacht weer een hotel met gratis internet en mogen daar ook nu, tot de bus vertrekt gebruik van maken. Reken hier dus zeker niet altijd op.
Om 22.00 vertrekken we met de nacht bus naar San Pedro de atacama. Vanuit hier willen we de grens met Bolivia oversteken om de zoutvlakten te bekijken. (Oeps, verklapt)
Vandaag hebben we een strand - zee dagje gehad. Na het uitslapen en de warme douche hebben we langs de kust en haven geslenterd. hier vele zeeleeuwen en nog veel meer pelikanen gezien. Grote beesten die overal bovenop duiken / gaan zitten.
Na de lunch met vis bij uitzich op zee nog de uitzichtrots met christusbeeld bezocht. Nu is het wachten op de bus om verder te reizen.

Oke, tot zover dit bericht.
Adios, hasta Luego

• 05 September 2007 - 11:31

Jos,Astrid En Frank:

We wisten niet dat jullie een wereldreis aan het maken waren. Maar wel erg leuk wat jullie allemaal zien en doen.Wij zitten in Oostenrijk en geloof het of niet maar wij doen zomer en wintervakantie in een keer. Het was hier zojuist midden op de dag 1 graad onder nul en er ligt hier 5 centimeeter sneeuw.
    Gewoon bij ons hotel op de auto en zo.

• 05 September 2007 - 19:59

Mirjam:

wat een gezellige berichten sturen jullie, en (niet onbelangrijk) jullie beleven en zien een heleboel, volgens mij.
    Voor het foto-avondje houd ik me aanbevolen.

enne.... ik heb te doen met de wintersporters in het zomerseizoen.

groetjes, Mirjam

• 06 September 2007 - 08:16

Eli:

Hey, werkt het weer? Al eerder een reactie proberen te plaatsen, ging steeds mis.
    Ik kijk uit naar het volgende bericht! Bovendien even op Earth gegeken en gezien dat het een hele mooie haven is in Arica!

Groetjes,

Eli

• 06 September 2007 - 21:09

Jolanda:

He ouders en broertje,

Geniet van de wintersport, maar kom please wel weer heel thuis!

P.s. wat is -1 het is hier veeeeel kouder. Maar, geen sneeuw of andere vorm van vocht.