Weer thuis - Reisverslag uit Voorburg, Nederland van Jolanda Kesteren - WaarBenJij.nu Weer thuis - Reisverslag uit Voorburg, Nederland van Jolanda Kesteren - WaarBenJij.nu

Weer thuis

Door: Jolanda

Blijf op de hoogte en volg Jolanda

03 Januari 2013 | Nederland, Voorburg

Iguazu is zeker de moeite waard! Iedereen die mij heeft geadviseerd hier heen te gaan bedankt.

Midden in de jungle is een stuk land verzakt waarlangs zich een enorme rij watervallen presenteert. Bovenop lijkt een onschuldig meer te liggen. Het hoogte punt is "la garganta del diablo" de keel van de duivel. Dit lijkt een gigantisch afvoerputje van het meer waarin een enorme bak water met een enorm gebulder omlaag stort. Best aardig dus.

In 2 dagen is het gebied goed te bezoeken van zowel de Argentijse als de Braziliaanse kant. Daarna terug naar de harde werkelijkheid.

Via Buenos Aires, alwaar een laatste bife de chorizo en goede Malbec, terug naar Amsterdam.
2 geweldige maaden omgevlogen. Op naar de volgede reis.

P.s. ik probeer op korte termijn nog wat foto's bij de verslagen te voegen

• 04 Januari 2013 - 13:11

Ton Jansen:

Hi Jolanda, Een fantastische ervaring rijker en de afsluiting met een bezoek aan de Cataratas del Iquazu of zoals de Brazilianen hem noemen Foz do Iquazu was zeker passend.
    Ik deel jouw aanbeveling voor eenieder die daar in de buurt is dat te gaan ervaren.

Nu weer succes met het werk hier en verder dromen naar het volgende avontuur.

Met vriendelijke groet,

Ton