Bijna op reis - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Jolanda Kesteren - WaarBenJij.nu Bijna op reis - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Jolanda Kesteren - WaarBenJij.nu

Bijna op reis

Door: Jolanda

Blijf op de hoogte en volg Jolanda

27 Oktober 2012 | Nederland, Nederland

Nog een klein weekje en dan ga ik weer op vakantie. Via deze website zal ik weer een verslag bij houden van mijn belevenissen.

Maar eerst nog een paar dagen werken, tas in pakken, huis opruimen,....

Tot snel op deze site.

• 01 November 2012 - 08:31

Joke Hoogakker:

Hoi Jolanda,

Wat leuk dat ik je reis mee mag beleven via de website.

Ik wens je een hele fijne reis, veel plezier en vooral ook veel doorzettingsvermogen om de top te bereiken. Letterlijk en figuurlijk. Het is ook een topprestatie in eigen kunnen/grenzen.
    "Genieten" is nu het sleutelwoord.
    Groetjes en sterkte met de voorbereidingen.
    Joke

• 01 November 2012 - 09:09

Karina:

Lieve Jolanda,

Heel veel plezier en succes met deze top vakantie.
    Ga lekker genieten.
    Wij zullen genieten van al je mooie verhalen.

Lieve groetjes uit Alkmaar
    Karina

• 06 November 2012 - 17:01

Riet En Fried:

Jolanda en Jos,

Vandaag voor het eerst jullie site opgezocht.
    Ontzettend leuk, dat jullie op deze manier ons op de hoogte gaan houden van jullie reisbelevenissen.
    We stellen ons zo voor om van nu af aan iedere dag even te kijken hoe het met jullie is !
    Als eerste zijn we nu erg benieuwd hoe de vliegreis verlopen is en of jullie misschien al contact gemaakt hebben met nakomelingen van de familie (Timmers) van Oma Jansen.
    We branden van nieuwsgierigheid !
    Wij hebben heel bescheiden nieuws. Vorige week zaterdag zijn we met Joost en Idan lekker gaan chinezen van onze kaartcenten. En vanmorgen zijn we bij Emmy op de koffie geweest.

Groetjes van
    Riet en Fried