Iguazu - Reisverslag uit Puerto Iguazú, Argentinië van Jolanda Kesteren - WaarBenJij.nu Iguazu - Reisverslag uit Puerto Iguazú, Argentinië van Jolanda Kesteren - WaarBenJij.nu

Iguazu

Door: Jolanda

Blijf op de hoogte en volg Jolanda

28 December 2012 | Argentinië, Puerto Iguazú

Na een lange wandeling over een zeer winderige vlakte ben ik op kerstavond terug gekomen in Mendoza. (stel je voor, een groep zeer vieze stoffige mensen vol stoffige bepakking arriveerden in een zeer chique hotel waar mensen in galakleding rondliepen voor het kerstdiner...)
Hier de kerstdagen rustig besteedt en bedacht wat ik met de rest van mijn vakantie wilde doen.

Aangezien ik al 2 maanden mensen hoor zeggen dat Iguazu zo mooi is eind 2e kerstdag toch maar in de buidel getast en het laatste vliegticket naar deze plaats op de grens met Brazilie en Paraguay gekocht.
En gisteren ben ik hier dan ook aangekomen in de tropen. Veel jungle, heel vochtig (terwijl Aconcagua maximaal 10% luchtvochtigheid heeft is het hier bijna 100%) en... de touristische trekpleister de watervallen.
Vandaag ga ik deze dan ook bezoeken via de Argentijnse kant, morgen via Brazilie.

Het is hier enigszinds een (cultuur-natuur) shock, maar ik ga me vast weer vermaken.

• 29 December 2012 - 00:03

Agustin:

Suerte y que disfrutes!!!

• 30 December 2012 - 12:58

Papa:

Hi Jolanda,

Je kunt er (gelukkig) geen genoeg van krijgen om nieuwe gebieden te onderzoeken.

Voor zover je nog in staat bent om dit te lezen voordat je terug vliegt.
    Veel plezier de laatste dagen (zijn zeker geen laatste lootjes).

papa

• 03 Januari 2013 - 02:19

Agustin:

buenas noches Jolanda. leyendo de su blog me di cuenta que la bandera de Bolivia no es la correcta, solo para que sepa eso
    besos